174 sayısı ne anlama gelir?

174 sayısı ne anlama gelir?, Alo 174 hangi saatlerde açık?, Gıda zehirlenmesinde hangi numarayı aramalıyız?, Marketleri kime şikayet edeceğiz?, Gıda şikayetleri Hangi Bakanlığa yapılır?


Şuanda 174 sayısı ne anlama gelir? isimli sayfayı görüntülüyorsunuz. Daha fazlası için  sitemizi ziyaret edebilirsiniz. 

174 sayısı ne anlama gelir?

Alo 174 hangi saatlerde açık?, ALO 174 Gıda Hattı tüketicinin gıda güvenilirliği ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, tüketiciye en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla kurulmuştur.

Alo 174 hangi saatlerde açık?

Alo 174 hangi saatlerde açık?, ALO 174 Gıda Hattı tüketicinin gıda güvenilirliği ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, tüketiciye en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla kurulmuştur.

Gıda zehirlenmesinde hangi numarayı aramalıyız?

Gıda zehirlenmesinde hangi numarayı aramalıyız?, Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir.

Marketleri kime şikayet edeceğiz?

Marketleri kime şikayet edeceğiz?, Alo 174 Gıda Hattı

Gıdaya ilişkin her türlü ihbar ve şikayetlerinizi Türkiye'nin her yerinden 174'ü arayarak çağrı merkezine bildirebilirsiniz.


Gıda şikayetleri Hangi Bakanlığa yapılır?

Gıda şikayetleri Hangi Bakanlığa yapılır?, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı sorumluluğunda bulunan sanayi ürünlerine ilişkin ihbar ve şikayetlerin Türkiye'nin her yerinden doğrudan ilgili birimlere yapılabilmesini sağlayan Alo 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikâyet Hattı aktif olarak hizmet veriyor.

174 ne anlama gelir?

174 ne anlama gelir?, Gıda güvenilirliğini sağlamak amacıyla, yıl boyunca denetimlerde bulunan ve vatandaşımızın sağlığı için hassaslıkla çalışan Tarım ve Orman Bakanlığı'ndan bir adım daha geldi. Alo 174 Gıda İhbar Hattı'ndan sonra Whatsapp Gıda İhbar Hattı da devreye girdi.

176 telefon numarası nedir?

176 telefon numarası nedir?, ALO 174 Gıda Hattı tüketicinin gıda güvenilirliği ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, tüketiciye en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla kurulmuştur.

Zehirlendim nereye şikayet edebilirim?

Zehirlendim nereye şikayet edebilirim?, Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, vatandaşlarımız ile yerli ve yabancı turistlerin Bakanlığımızla ilgili her türlü bilgi, öneri ve şikayetlerine cevap veriyor.

Zehirlenme nasıl belli olur?

Zehirlenme nasıl belli olur?, ALO 174 Gıda Hattı, etkin bir gıda güvenilirliği sisteminin oluşturulması amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde Bakanlığımızca hizmete açıldı. ALO 174 GLda Hattı tüketiciye gıda güuenilirllğiyle ilgili her türlü ihbar ue şikâyette bulunma olanağL tanıyor.

Zehirlenince tazminat alınır mı?

Zehirlenince tazminat alınır mı?, Gıda zehirlenmesine maruz kalan kişi; tedavi masrafları, zehirlenmeden ötürü yapamadığı işleri dolayısıyla yoksun kaldığı karı ve psikolojik olarak uğradığı maddi ve manevi zararlarını temin etmek adına tüketici mahkemesinde tazminat davası açabilmektedir.

175 e ne şikayet edilir?

175 e ne şikayet edilir?, Bakanlığımız bünyesinde oluşturulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

181 ne işe yarar?

181 ne işe yarar?, Çağrı Merkezinin İş Kapsamı

Çevresel Etki Değerlendirme, Mekansal Planlama, Tabiat Varlıkları, Yapı Denetim, Mesleki Hizmetler, imar konuları gibi bakanlığımızın mevzuat alanına ilişkin tüm konularda çağrı merkezinden bilgi alınabiliyor.


184 şikayet edince ne olur?

184 şikayet edince ne olur?, 184 Şikayet Edince Ne Olur? ALO 184'e yapılacak başvuru neticesinde bir aksaklığın tespiti halinde ilgili İl Sağlık Müdürlüğü veya Bakanlık nezdindeki ilgili Genel Müdürlük SABİM hattı tarafından konuyla ilgili bilgilendirilerek aksiyon alınması sağlanabilmektedir.